• يکشنبه ١٥ بهمن ١٤٠٢-٠٨:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٠٣
آقامیری در مراسم افتتاح فاز دوم مرکز یاورشهر ۹:

کاهش آسیب های اجتماعی دغدغه شورای شهر و شهرداری است

عضو شورای شهر تهران گفت: دوره قبل به ما توصیه کردند که وارد حوزه آسیب های اجتماعی نشویم؛ چراکه جزو مسئولیت های شهرداری نیست اما مدیریت فعلی شهر به دلیل آنکه در حوزه احساس وظیفه و مسئولیت می کرد وارد عمل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام سید محمد آقامیری در آیین بهره برداری از فاز۲ مرکز یاور شهر ۹ گفت: در این دوره مدیریت شهری وقتی با مردم صحبت می‌کنیم شاهد هستیم که احساس می کنند بعد از یک دوره افول در شهرداری، دوره جدیدی شروع شده است و این نشان می دهد شهرداری ظرفیت بسیار عظیمی در کار و فعالیت‌ها دارد.
آقامیری افزود: با توجه به این که در روزهای پایانی سال هستیم، در بخش های عمرانی کارهای خوبی انجام شده و برای سال آینده نیز پروژه های خوب و گره گشایی پیش بینی شده که اجرایی می شود.
او در ادامه گفت: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های شورای شهر و شهرداری تهران و مطالبه شهروندان بود. آسیب دیدگان اجتماعی تقریبا در تمامی پارک ها حضور داشتند و فضای جامعه را ناهنجار کرده بودند. به هر حال همه می دانیم اعتیاد یک کلونی خانوادگی را گرفتار می کند و فضای جامعه را برهم می زند که در شان پایتخت جمهوری اسلامی نیست.
او افزود:  این دوره در شهرداری تهران افراد دغدغه مندی در این پست و مسئولیت ها قرار گرفتند و اکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است و امیدواریم یک روزی برسد که هیچ معتاد متجاهری در سطح شهر وجود نداشته باشند و همگی درمان شده باشند.
به گفته رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران حکمی که رییس جمهور به شهردار تهران در حوزه آسیب های اجتماعی داد نشان می دهد که این توان در بدنه مدیریت شهری مشاهده شده و مسئولیت سنگینی است که امیدواریم شهرداری تهران از این مسئولیت سربلند بیرون آیند.
گفتنی است، فاز نخست یاور شهر ۹ پیش از این با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید و امروز فاز دوم آن با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با زیربنای ۶ هزار متر مربع وارد چرخه خدمات‌رسانی شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: